Allt & lite till...

Publicerat 2013-08-25 20:46:00 | i kategori Victoria

Alla måste väl hålla med om att bloggningen denna helg varit mer än kasst?
Dock har jag själv varit iväg & gjort sjukt roliga saker så nu fick det bli som det blev. Man kan inte alltid lägga bloggen prio 1 för då tror jag man tröttnar, right? Eftersom ni inte riktigt hängt med vad jag har gjort under helgen kan jag lite snabbt berätta det för er.
 
Fredag - Efter skolan drog jag till stallet i all världens fart. Red Silver, tvättade honom & packa. På kvällen var jag & ett gäng på Rix FM vilket var galet kul! Något jag verkligen inte glömmer!!
 
Lördag - Tävling. Hoppade en klass (LB) i Gamleby vilket jag även ska göra i helgen som kommer! Allt kändes super. Fick jättebra distanser på dem flesta hinderna men gjorde själv en ryttarmiss. Svängde ALLDELES för sent till 7an då jag hade fokus på ett annat hinder för att kolla om han hade rivit 5an. Svängen blev heeelt fel vilket gjorde att vi kom in jättekonstigt & fick nedslag. 4 fel. Det var helt mitt fel & om jag hade fokuserat på rätt hinder & tittat i förväg hade det aldrig hänt. Men sånt händer. Film kommer imorrn! Håll utkik.
På kvällen åkte jag in till statsfesten igen, men hade en mindre rolig kväll..
 
Söndag - Kalas hos kusinerna. Min farbror fyller år!! God mat & tårta, mysigt. På eftermiddagen åkte jag in till stan igen & tog en fika med några kompisar på Espresso House & snackade lite. Kul! Snälla mamma tog åkte till stallet & promenerade Silver åt mig. Alltså en stallfri dag.
 
Imorgon får vi se vad som väntar.. Allt kan hända. Känner på mig att jag kommer gilla denna måndag... ;)
 
 Feeest!! :D
 
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa - TLryttarna

Älskar eran blogg! ♥
Haft en bra dag?

2013-08-25 @ 22:01:42
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback