10 ärliga svar, äntligen

Publicerat 2013-08-27 15:10:00 | i kategori Alva

Hur fann ni varandras bloggar från hela början? Och hur kom det sig att i fortsatte hålla kontakten, och tillslut startade blogg tillsammans? :D
Jag tror att vi först började kommentera varandras bloggar & prata genom bloggarna. Snackade lite om hästarna, bloggarna osv. Sen frågade Victoria om jag hade funderat på parblogg. Men då varken jag eller hon var helt säkra då blev det ingenting av det. Sen fortsatta vi läsa varandras bloggar, och jag tog upp kontakten med Victoria igen nu i slutet på sommaren. Verkligen roligt att det blev precis som det blev!!
 
hur många unika har ni pr dag?
Det ska ni få veta när vi ligger höst upp på alla topplistpor, haha. DEAL ;)
 
Hur många vinster?
Inte särskilt många med förra hyrponnyn, och har ju inte tävlat nåt med Clover än. Men då ni, då får ni akta er! ;) Vi ska sopa banorna vi, det ska vi!
 
Hur många gånger har du fått en 10 på ett protokoll?
Aldrig tror jag haha, har ridit dressyrprogram typ 1,5 gång och ridit stilhoppning bara ett par gånger.
 
Vad skulle ni gjort ifall ni hoppade 1 meter och samtidigt flyger av och landar i en vattenpöl?
Jag hade troligen börjat skratta som en tok...
 
Vilka klasser ska ni tävla HT 2013?
LC, LB och kanske någon LA. Men framförallt en massa LB om och så det känns bra. Det är så svårt att säga egentligen vilka klasser innan jag ens tävlat första tävlingen, men lite uppskattningsvis då.
 
Mål i ridningen?
Har en massa mål! Men klart EM skulle vara otroligt ballt.
 
Mål med bloggandet?
Få fler och fler ryttare och andra runt hela Sverige att inspireras av Ponny Piloter. Och förstås ligga högst upp på alla topplistor! I varje fall på djurkategorin.
 
Vad är det bästa med era hästar?
Typ....ALLT ;)
 
Ifall ni bara hade tagits ut till SM i hoppning när ni var på tävling och trodde att det var en helt vanlig och sen vann ni och ni blev uttagna till SM 2014. Vad skulle ni gjort?
Om det skulle vara så enkelt haha, så skulle jag bli otroligt glad!
 
Hur många hästar har ni ridit/ägt genom åren ni ridit?
Har haft tre hyrponnys, och Clover då!

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback