Dadadam, jag presenterar v. 39!

Publicerat 2012-01-02 13:00:00 | i kategori Alva

Som vanligt får ni självklart en veckoplanering! Det vill ni väl?
 
Idag, måndag, blir det dressyrträning precis som Victoria & Silver. Jag tränar för Lena, och jag ska försöka göra så bra ifrån mig som möjligt verkligen! Ska försöka sätta en perfekt träning :)
Tisdag...kanske blir det hoppträning då jag har andra planer på onsdag. Vi får se...är inte 100% hur det blir än. Om det inte blir hoppträning blir det antagligen vila. Vi får se!
Och sen var det onsdag ja...antingen blir det hoppträning istället för tisdagen fast en mycket senare tid än vanligt. Eller så får han skrittas/travas lätt bara. Jag ska nämligen på ett möte med skolan, så träningen måste i så fall bli mycket senare än vanligt.
Torsdagen blir simpel...tror Clover får ridas lite på banan. Lite småtrimm bara.
LOVELY FRIDAY. Antagligen vilodag för finaste ponnyn då.
Lördag & söndag blir det tyvärr ingen tävling då KM:et är inställt :( Kanske tar en lång uteritt och ett markarbetes pass istället, eller något i den stilen!
 
Ska ni göra nåt kul i veckan?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback